سلامت کلیه: 10 چیز شما باید بدانید
نوشته شده توسط : pkdcured.org

شایع ترین علل بیماری کلیه در کانادا دیابت و فشار خون بالا هستند. شما می توانید تا حد زیادی به کاهش خطر ابتلا به بیماری های کلیوی انجام دهید اگر شما سطح قند خون و فشار خون را کنترل کند.

همودیالیز می توان در خانه انجام می شود. اگر چه همودیالیز است که معمولا در یک بیمارستان یا کلینیک انجام می شود، شما ممکن است قادر به آن را در خانه انجام می شود. شما خواهید آموزش های ویژه برای انجام این کار نیاز دارند.

ما لزوما نیاز دو کلیه کاملا کار نمی کنند. ما دو کلیه که برای از بین بردن آب و زباله اضافی محصولات از بدن کمک می کند، اما ما فقط نیاز به یک عملکرد یا دو کلیه حدی عملکرد برای سالم ماندن. این بدان معناست که بیماری کلیوی باید بسیار شدید قبل از کلیه ها می تواند کار خود را درست انجام نمیدهند، و به این معنی است که کسی با دو کلیه های سالم می تواند یک کمک مالی و هنوز هم زندگی می کنند یک زندگی سالم است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

کلیه خود را انجام دهید خیلی بیشتر از آب اضافی، نمک، و مواد زائد از بدن خود را. آنها همچنین برای تنظیم سطح پتاسیم، کلسیم و فسفر در خون خود، حذف داروها از بدن شما، تولید هورمون است که کنترل تولید سلول های قرمز خون، و فعال شدن ویتامین D کمک کند

در مراحل اولیه بیماری کلیوی، هیچ علامتی ندارد، و آزمون است که اندازه گیری عملکرد کلیه ممکن است طبیعی باشد. اما به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، نتایج حاصل از آزمایش خون یا ادرار ممکن است اختلالات نشان دهنده بیماری کلیه را نشان دهد. اگر آزمایش خون یا ادرار نشان می دهد که شما ممکن است مشکلات کلیوی دارند، شما به احتمال زیاد تحت چندین تست دیگر (به عنوان مثال، سونوگرافی، سی تی اسکن، MRI اسکن، خون اضافی و ادرار) برای تعیین دقیق مشکل.

است که بسیاری می توانید انجام دهید برای جلوگیری از بیماری کلیه وجود دارد. شما می توانید یک رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی، نگه داشتن سطح فشار خون و قند خون خود را کنترل، ترک سیگار، مصرف دارو به عنوان تجویز یا توصیه شده توسط دکتر خود را، و عملکرد کلیه خود را به طور منظم تحت نظارت است.

پیوند کلیه یکی از انواع موفق ترین پیوند هستند. پیوند زندگی کلیه (از اهداکننده زنده) با میزان موفقیت 90٪ تا 95٪ در یک سال و پیوند غیر زنده با میزان موفقیت 85٪ تا 90٪.

نه همه نوع بیماری کلیوی ارثی هستند. خیلی چیزها می تواند به توسعه بیماری کلیه، از جمله دیابت، فشار خون بالا، لوپوس، سنگ کلیه، مشکلات پروستات، و داروهای کمک می کند.

بهترین منبع کمک مالی کلیه از یکی از بستگان نزدیک (به عنوان مثال، پدر و مادر، خواهر و برادر) است. پیوند زندگی دهنده بالاترین میزان موفقیت و احتمال بیشتری به یک بازی نزدیک به ژنتیکی خود را آرایش، که خطر رد کاهش خواهد یافت. زندگی کمک های مالی، با این حال، باید به طور کامل داوطلبانه باشد. هیچ کس نباید تحت فشار به کمک مالی.

است تقاضای زیادی برای کلیه های سالم برای پیوند وجود دارد. در نظر بگیرید که شما می توانید برای کمک به. ثبت نام برای ارگان و یا اهدای بافت





:: بازدید از این مطلب : 1192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: